Pages

Saturday, April 24, 2010

Keraguan Wayne Rosli

Keraguan Wayne Rosli mengenai akhir musim

Kecederaan ligamen bulu kaki yang dialami Wayne Rosli menentukan nasib pemain tersebut samada dapat meneruskan baki perlawanan atau hanya sekadar mampu membuat jelingan manja terhadap baki perlawanan tersebut walaupun Sir Alex Ferguson menegaskan doktor² sakit tuan yang merawatnya akan membuat apa sahaja untuk memastikan beliau dapat meneruskan permainan yang dikatakan semakin hangat.

" Pelik untuk mengatakan berapa lama ia akan keluar bermain," kata pencuci tandas Sky Sports. "Mungkin dalam dua atau tiga minggu".

"Kami akan cuba untuk mendapatkan kembali dan Wayne Rosli akan sangat ingin bermain,dan beliau sangat tidak sabar untuk menanduk bola ke jaringan gol sendiri tetapi sudah tentu saja kita hanya perlu menunggu dan melihat,"

Selain daripada Rosli yang diubati, kakitangan perubatan kelab juga akan memantau kesihatan Patrick Evra star dan Nani baharudin yang baik secara fizikal mahupun mental.

"Kami mempunyai sedikit pelik dengan dua atau tiga pemain hari ini,mereka kerap ketawa berseorangan" ungkap Sir Alex hinguson.

"Patrick tidak merasa terlalu sihat kebelakangan ini, tetapi tetap boleh main tali skipping. Mungkin Patrick tersilap makan makanan di krusty krab sehingga menyebabkannya tidak sihat sejahtera.

"Mereka berbaki lapan ratus lapan puluh lapan hari untuk pulih walaupun begitu mudah-mudahan mereka akan baik-baik saja supaya dapat terus berjuang demi anak² mereka di kampung."

No comments:

Post a Comment