Pages

Saturday, May 1, 2010

Spiderman sebelah tangan.


Mr Johan Lorbeer Zizan ataupun spiderman sebelah tangan ini telah menggegarkan dunia dengan beraksi seperti ala² spiderman tatkala memanjat bangunan dengan hanya menggunakan sebelah tangan sahaja. Walaupun dia dikatakan lebih hebat daripada spiderman kerana boleh memanjat bangunan dengan sebelah tangan namun beliau tidak mampu membuat aksi stunt seperti mengeluarkan sesawang daripada tangannya.

" Sangat mengecewakan kerana saya sebenarnya lebih hebat daripada spiderman namun saya tidak mampu untuk menyelamatkan gadis² jeltia yang mengalami kesusahan di luar sana walaupun pernah mencuba memasuki kelas taekwando di sabak bernam. Beberapa kali saya cuba untuk mengeluarkan sesawang daripada tangan kiri saya namun ianya hanya dapat digunakan untuk membasuh berak sahaja. Saya berharap suatu hari nanti saya akan bertukar menjadi spiderman sepenuhnya supaya dapat menyelamatkan gadis² yang di dalam kesusahan dan mengajak mereka berminum petang di warung wak senah. " katanya dengan nada playboy.


1 comment: