Pages

Wednesday, April 7, 2010

Temubual Bersama BeritaHeran

Ikuti temubual ekslusif daripada segelintir orang² disekitar dunia ini.
<>
<>
<>
<>
Soalan: Apakah pendapat anda tentang BeritaHeran ini?



Cik Ismail: " Kite cuke cangat dengan berite heran nie. Byk info² sukan yang menyentuh jiwa kite tau. Byk juga maklumat yg dapat menambah ilmu pengetahuan yg pelik² dkt kite hehe. Kite cuke cangat tau. Kite rase kite xleh idowp tanpe berite heran ni tau. Kite cuke cangat tau!

Kawan2 kite pn cuke berite ni. Kiteowang selalu cite² pasal berite heran ni mase kiteowang lepak² kat kedai kopi Wak Senah pastu kadang² tu Wak Senah pun join kiteowang skali cite² psl berita ni. Kite cuke cangat tau. Wak Senah pun cuke sgt sebab semakin hari semakin ramai owang² dtg kedai kopi Wak Senah utk join sekali bercerite bersama kiteowang ".


Ah Peps: " Hidup ini umpama roda yang sedang berpusing, kita perlu menjadi roda untuk berpusing dan mengapakah hidup ini umpama roda yang berpusing? Saya berpendapat bahawa berita heran ini mempunyai info² yang memusingkan kepala saya tanpa perlu saya menjadi roda untuk berpusing dan inilah jawapan yang saya nanti²kan selama ini.

Pada pandangan saya, berita yang dipaparkan disini amat bagus sekali dan sekali sekala amat bagus berkali-kali kerana isi kandungannya yang penuh bermakna serta kurang meyakinkan. Berjuta-juta lemon tahniah diucapkan kepada berita heran kerana berjaya menambah ilmu heran pada diri saya. Saya sendiri kurg faham dgn apa yang saya cuba sampaikan ini jadi apa²pun majulah berita heran di masa hadapan".

No comments:

Post a Comment